2008-03-26

Lehena

Askori blog bat sortzeko asmoa nuela iragarri nienetik denboratxoa pasa da eta azkenean gaur, martxoak 27, hemen abiarazten det nire orri partikularra.

Nor naiz? Iosu Lizarralde naiz, jaiotzez oñatiarra nahiz eta gaur egun Oñati eta Hendaia artean bizi naizen. Mondragon Unibertsitateko Enpresa Zientzien Fakultatean dihardut lanean nahiz eta nere lan jardunaren zati bat Saiolanen burutu.

Zein xede du blog honek? Bertan nire gogoetak islatzea da nere asmoa, baina zein gairi buruzko gogoetak? Axola zaizkidan gai guztiei buruz egiten ditudan gogoetak argitaratzea pentsatzen det baina bereziki enpresa antolaketa, unibertsitate eredua, estrategia, ekintzailetasuna, lurralde/nazio garapenak, Euskal Herria, gizarte kapitala... izango dira blog honen ardatz.

Euskara izango da lehenetsiko dudan hizkuntza, nere ama hizkuntza delako eta Unamunok bere garaian ez bezala (gogoratu bere hitzok: "El vascuence no puede acomodarse a la vida moderna (...) Bilbao hablando vascuence es un contrasentido (...) El vascuence se extingue (...) Enterrémosle santamente”), euskarak bizitza modernoan bidea duela pentsatzen dudalako. Baina euskara lehenetsi arren beste hizkuntza batzuetan argitaratzea ez dut baztertzen.

Besterik gabe ez nuke eskertu gabe utzi nahi Murgu-k abiarazte honetan eskaini didan laguntza eta besteei datozen egun, aste, hilabete eta urteetan elkar ezagutzen joango garela besterik ez.

Iosu

2 comentarios:

aurzelai dijo...

Aupa Iosu! Ongi etorri blogosferara eta animo blogarekin!

ammur dijo...

Ese Iosu!Desiatzen nago ia bigarren post-a irakurtzeko!

Mugazaina lanean da jada!!!

Animo.