2008-04-02

Ez da nire lana

Ondorengo hau lau pertsonen istorioa da: Guzti, Norbait, Edozein eta Inor

Lan garrantzitsu bat zegoen egiteko.
Guztiek pentsatzen zuten Norbaitek egingo zuela.
Edozeinek egin zezakeen, baina Inork ez zuen egin.
Norbait asko haserretu zen, Guztien lana zelako.

Zer gertatu zen? Zergatik ez zen lan garrantzitsu hura burutu?


Guztiek pentsatu zuten Norbaitek egin zezakeela, baina Inor ez zen ohartu Guztiek ez zutela egingo. Orduan Guztiek Norbaiti bota zion errua…Inork ez zuenean egin Edozeinek egin zezakeena.



Istorio hau sarri proposatzen diet nire ikaskideei (ez zait nire ikasle deitzea gustatzen ikaste prozesua elkarrekintza bezala ulertzen baitut eta nik ere beraiengatik ikasten dudalako) irakurtzeko, batipat data jakin baterako lanak entregatzeko konpromisoa hartzen dutenean eta data iristean mota guztietako aitzakiekin etortzen zaizkidanean.


Baina haratago joanda eta hezkuntza eremutik aterata pentsatzen dut istorio baliagarria izan daitekeela beste eremu batzuetan ere. Nire ustez, gatazka laboral, politiko eta sozial ezberdinak konpon zitezkeen besteek egingo duten itxaropenean egon ordez, bakoitzak bere zatia egingo balu.

Arrakasta kolektiborako baldintza erantzukizun indibiduala da

No hay comentarios: